Uanset hvor godt et produkt man har – uanset hvor god en akupunktør er, skal kunderne / patienterne vide det. Eller med andre ord: der er ikke noget, der sælger sig selv.

Der er mange eksempler på virkelig gode akupunktører, der næsten ingen patienter har, fordi de er dårlig til markedsføring.

Akupunktur Universitets elever bliver de bedste akupunktører i Danmark, men pga. ovenstående hjælper vi dem til at få så mange patienter de ønsker. Samarbejdet er med andre ord ikke slut når uddannelsen er slut.

Som noget nyt, tilbyder vi eleverne fælles markedsføring - sammen med vore klinikker. Det foregår via bl.a. via en Internetavis der hedder www.Akupunktur-Avisen.dk

De nuværende elever samt lærere har skrevet artikler om de mest almindelige sygdomme og behandling af disse.

Desuden er der uddrag af nogle af de hundredvis af artikler fra dag- og ugepressen der har været bragt om elevernes og lærernes succesrige behandlinger.

På Akupunktur-Avisen.dk findes links til elevernes postnr. og emailadr., så patienterne kan finde dem.
Hvis du allerede har en klinik, starter samarbejdet umidelbart efter den første uges Internatkursus, så du omgående kan få (mere) gang i klinikken.

Utallige undersøgelser har vist, at uanset hvor godt et produkt er, skal man fortælle "kunderne" om det - igen og igen og igen….

Da lærerne har Danmarks førende akupunktur-klinikker, har vi stor erfaring i dette - vi ved nøjagtigt hvordan......

Hvis du ikke har en dybfølt ønske om at hjælpe dine medmennesker, ville du ikke læse dette. Det er den første betingelse for at få succes som akupunktør. Vi bliver imidlertid også nødt til at tjene penge.

Eleverne har f.eks. mulighed for hurtigt at tjene til kursusgebyret – hvis de ønsker det.



Design: MediaConnect ApS